Bu parçada hangisi kullanıldı?

Ben bekledim.Çocuktum okuldan eve dönmek için babamı bekledim,sonra büyüdüm üniversiteyi bitirip bir iş sahibi olmayı,iş sahibi olduğumda ise bir ev ve araba sahibi olabilmeyi istedim ve bekledim.“İyi şeyler birdenbire olur; bu kadar bekletmez insanı. Sürüncemede kalan heyecanlardan ancak kötü şeyler çıkar. Ya da hiçbir şey çıkmaz.”demiş ya Oğuz Atay,Korkuyu Beklerken'de...Aslında bu söz her zaman geçerli değil gibime geliyor.En azından şimdilik benim için geçerli değil.Çünkü benim bu bekleyişlerim hep güzel sonuçlandı ve beni mutlu etti.Şimdi güzel bir işim,bir evim ve bir de arabam var.


Yukarıdaki parçada aşağıdakilerden hangisi kullanılmıştır?

A)Tanımlama
B)Mukayese etme
C)Tanık gösterme
D)Sayısal verilerden yararlanma
E)Tahmin
















CEVAP:C şıkkı Tanık Gösterme'dir.Bu parçada Oğuz Atay'ın bir sözü kullanılmış ve tanık göstermeye başvurulmuştur.



Hiç yorum yok