Bu parçanın anlatımında hangisi yoktur?

Ben bir zamanlar sevgi nedir bilmeyen,sevgi duygusunun yanından bile geçmeyen biriydim.Birini sevmenin ne demek olduğunu bilmiyordum.Anlamıyordum seven insanları.Ta ki bana sevmeyi öğreten can dostumla karşılaşıncaya kadar.O zamana kadar yüreğim sevgiye inanmıyordu,sevgiyi tanımıyordu.Ne olduysa ondan sonra oldu.O,yüreğimdeki taşları kırdı,yüreğimi yumuşattı.Bunu nasıl yapabildiğini,beni nasıl değiştirebildiğini bilmiyordum ama yapmıştı.Onun bundan haberi bile yoktu.Ama o bilmese de onun sayesinde keşfettiğim sevgi duygusu romanlarımda yaşamaya devam edecekti.Artık yazılarımda daha çok,sevgi teması var.Nefret duygusunu,sevgisizliği,kapkara bulutları ise bundan sonra bulamazsınız.

Bu parçanın anlatımında aşağıdakilerden hangisi yoktur?

A)Öznelliğin ağır basması
B)Devrik cümleye yer verme
C)Pekiştirmeye başvurma
D)Birinci kişili anlatım
E)Tahminin söz konusu olması




















CEVAP:E şıkkıdır.Çünkü parçada tahmin söz konusu değildir.Diğer şıklardakiler ise parçanın anlatımında kullanılmıştır.



Hiç yorum yok