Son Yayınlar

MEB Okullarda Takviye Kursları Açacak

"Cumartesi günleri okul olacak mı" haberi özellikle sosyal medya ağlarında kısa sürede  yayıldı ve büyük yankı buldu.Ancak bu tartışmalara Milli Eğitim Bakanı" Nabi Avcı" açıklama getirdi.


Nabi Avcı,Okulu bitirmiş çocuklarımız da üniversiteye hazırlanma konusunda takviyeye
ihtiyaç duyuyorlarsa halk eğitim merkezlerinde benzer takviye kursları açacağız. 
Son günlerde özellikle sosyal medyada ‘Cumartesi günü de okul olacakmış, ders olacakmış’ 
diye bir kampanya başlatıldı. Hayır. Haftanın beş günü normal okulumuz olacak, isteyen 
çocuklarımız için takviye derslerimiz olacak.” İfadelerini kullandı.


Milli Eğitim Bakanı Nabi Avcı'nın sözlerinden de anlaşılacağı gibi okullarda takviye 
kursları açılacak.







-MEB Okullarda Takviye Kursları Açacak-


 

Milli Eğitim Bakanlığı (MEB) Müsteşarı Yusuf Tekin, ek ders ihtiyacı bulunan öğrencilere yönelik okullarda ve halk eğitim merkezlerinde açılacak takviye kurslara ilişkin düzenlemenin hazır olduğunu bildirdi.Bu kurslarda mezun ve halen öğrenci olanlara takviye kurslar verilecek.

1 yorum: