Son Yayınlar

Yüreğini Ortaya Koy Git ve Başar


       Öğrencilik hayatını Türkçeye,edebiyata ve sınavlara adayan biri olarak konuşuyorum.Bana inanbilirsiniz.Türkçeye ve Edebiyata aşık biriydim ve asla vazgeçmedim.Ve vazgeçmemek bana başarıyı getirdi.YTÜ Türk Dili ve Edebiyatı bölümünü kazandım.Hedeflerim doğrultusunda ilerledim.Çok kolay olmadı.Hatta hiç kolay olmadı.Zorluklardan geçerek başardım.İlk önce istediğim bölümü kazanamıyordum ama hedefime aşıktım.Denedim,yine denedim...Edebiyat,yani hedefim benim için büyük bir tutkuydu işte bu nedenle asla vazgeçmedim ve bu hedefime çok çok sonra,azmim sayesinde ulaşabildim.Ben buradan size umut olmak istiyorum.Vazgeçmeyin diyorum.



       Birçoğunuzun güzel hedefleri olduğunu düşünüyorum fakat eğer yoksa aşık olduğunuz bir hedef belirleyin kendinize.O hedef için yüreğinizi ortaya koyun.Çalışmalarınız,emeğiniz o çok sevdiğiniz hedef doğrultusunda olsun.Evet sınavlar çok yaklaştı.İşte şimdi emeğinizin karşılığını alma zamanı.Aşık olduğunuz o hedefe ulaşmak için önemli bir adım atma zamanı.Soruları yüreğinizdeki hedef için severek cevaplayın.Şuna inanın ki vazgeçmediğinizde başarı gelecek.İnanıyorum ki şimdiye kadar düzenli ve severek isteyerek çalıştınız.Bundan sonra tek bir şey kalıyor.Gidip soruları cevaplamak ve istediğinizi almak.Bunu başaracağınıza yürekten inanın.

   Sınav gününden bir gün önce kendinizi nasıl rahat ve mutlu hissedecekseniz onları yapın.Kendinizi fazla kasmayın.Gece ağır yemeyin.Dilerseniz ılık bir banyo yapın.Rahtlatacaktır.

     İnanın ki benim için sınavlara gitmek,özel bir davete gitmek gibi bir şeydi.Özel olarak giyinip kuşanırdım.Çok özenirdim.Soruları severek çözerdim.Çünkü soruları çözerek aşık olduğum hedefime bir adım daha yaklaştıracağını bilirdim.Siz de rahat kıyafetlerinizi,rahat ayakkabılarınızı giyin,sınav gününe özenin,soruları ise önyargısız bir şekilde severek çözün.Uzun soru kısa soru ayrımı yapmayın.Elinizden geldiğince çok net çıkarmaya çalışın.Ayrıca sınava gderken ÖSYM nin sınav gününde yanınızda getirmesini istemediği şeyleri yanınıza almayın.Küpe,saat vb. şeyler takmayın zaten rahatsız edebilir. Sınav yerinizi önceden öğrenin ve mutlaka sınav başlamadan en az yarım saat önce sınav merkezinde bulunmaya çalışın.

   Sınavlar benim için aşık olduğum hedefe yaklaşmam için sadece bir araçtı.Soruları çözerken hedefime bir adım daha yaklaştığımı hissederdim.Sizin için de böyle olsun.Bunlar benim sınav deneyimlerimdi.Sizlerin de bunları okurken yüreğinizdeki o hedefi ne kadar istediğinizi çok iyi anlayabiliyorum.Başaracağınıza inanın ve vazgeçmeyin.Her şey çok güzel olacak...


     Emeklerinizin karşılığını almanız ve yüreğinizdeki hedefe ulaşmanız dileğiyle başarılar...



                                                                  Yüreğini ortaya koy git ve başar…💖.

Hiç yorum yok